zaterdag 13 oktober 2012

Een opkikker in donkere dagen

De regen tikt weer tegen de ramen maar toch voel ik de zon op mijn netvlies branden. Mijn lichaam reageert onmiddellijk en heeft terug zin in een nieuwe dag. Ik snoezel nog even en hoor algauw de vogeltjes fluiten in de verte. Ik nestel mij nog even tegen mijn vriend aan die zijn hoofd verstopt onder het donsdeken. Hij moet nog wat overtuigd worden vrees ik :-).

Na wat uittesten van instellingen hebben we een goede lichtsterkte en duur gevonden. Eerder werden we veel te snel wakker van het felle licht en wou ik liefst zo ver mogelijk onder mijn dekens kruipen om nog wat verder te slapen. Dan werden we totaal niet wakker van het licht maar pas toen we het wekgeluid hoorden. 

Ik vraag mij af of er inderdaad wat gewenning kan optreden. De tweede werkweek zal binnenkort ingaan en nu zullen we pas echt merken of de Philips Wake-up Light een waardige plaatsvervanger zal worden...




To be continued!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten