woensdag 14 november 2012

Het sprookje is uit... wel met een happy ending!



Ik heb het stiekem zitten hopen maar nooit gehad dat dit uit zou komen... we zijn bij de gelukkige winnaars die de Philips Wake-Up Light gratis en voor niets mogen behouden!
Wij hadden ons sowieso al voorgenomen dat de Wake-Up Light een vast plaatsje in onze slaapkamer kreeg maar de uitgespaarde centjes kunnen we nu voor een ander doeleinde gebruiken.

Het was heel leuk om samen te bloggen en creatief te wommen. Nu met spanning uitkijken naar een volgende campagne!


1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd met je prijs!! Gaaf he, ben ook zo blij dat ik bij de winnaars hoor :-) Ik ga ook even bedenken waar ik deze centjes aan uit ga geven, haha. En net als jou hoop ik ook snel op een nieuwe campagne waarin we weer lekker mogen WOM-men :-)

    BeantwoordenVerwijderen