zaterdag 4 mei 2013

Your Pantene Haircare Ambassador

Vanaf vandaag ben ik een trotse Ambassador voor "Zin in Meer". Mijn eerste uitdaging is het vier stappen plan van Pantene. Positief verrast opende ik mijn eerste pakket. Als proefpersoon krijgen we namelijk heel wat leuks:
- 1x Pantene Glad & Zijdezacht Shampoo
- 1x Pantene Glad & Zijdezacht Conditioner
- 1x Pantene Glad & Zijdezacht Hydraterend Masker
- 1x Pantene Glad & Zijdezacht Deep Moisture Soufflé
- een projectboekje met veel achtergrondinformatie over Pantene
- een marktonderzoekboekje om vriendinnen te vragen naar hun mening en kennis over Pantene

Natuurlijk mogen we ook heel wat anderen gelukkig maken met:
- 10 staaltjes met het vierstappenplan van Pantene voor normaal tot dik haar en 10 staaltjes voor fijn haar
- 20 kortingsbonnen voor Pantene (waarvan 10 voor een gratis product)

Hieronder een voorbeeld van het pakket met mijn zus die mee op ontdekking gaat. 


Het vierstappenplan bestaat dus uit shampoo, conditioner, een masker en soufflé die je haar reinigen, voeden, verzorgen en beschermen. 
De shampoo reinigt het haar en versterkt de natuurlijke beschermlaag.
De conditioner zorgt voor een perfecte vochtbalans.
Het hydraterend masker beschermt je haar en maakt het zijdezacht.
De deep moisture soufflé geeft je haar een echte opkikker. Zo wordt je haar optimaal en verzorgd.

Via www.pantene.be kan je trouwens ook een persoonlijk haaradvies bekomen waardoor je kan ontdekken  welk product aanbevolen is voor jouw haartype.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten