zaterdag 22 juni 2013

Smeren maar!





2000 vrouwen kregen via The Insiders de kans om het gloednieuwe Hydra Match gamma van Garnier te testen: 4 hydraterende crèmes voor 4 verschillende huidtypes. Ik kreeg jammer genoeg een helaas mailtje maar mijn nieuwsgierigheid was toch geprikkeld. Toen ik samen met mijn wekelijkse Flair ook een staaltje van de blauwe variant van Garnier in de bus kreeg ben ik richting Kruidvat geweest om het product aan te schaffen. Blijkbaar was ik niet de enige want er was maar één potje meer over :-).
Ik heb ook terug de blauwe variant gekocht omdat  deze geschikt is voor de normale tot gemengde huid.

Het potje zelf is verderlicht en heel modern van design. De textuur van de crème is zacht en helemaal niet vettig dus een grote plus. De crème dringt snel in in de huid en laat geen glanseffect na. De geur is fantastisch. Net alsof je jezelf met een heerlijke bodycrème hebt ingesmeerd. Dit is dan ook één van mijn grootste vereisten bij de aankoop van een gezichtscrème :-).

Ik ben alvast enthousiast.... benieuwd naar de meningen van The Insiders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten