woensdag 1 oktober 2014

Clinique Sonic Cleasing System



Het is een tijdje geleden en daarom zeker en vast tijd om mijn blog wat nieuw leven in te blazen. Na de geboorte van ons eerste zoontje Eden werden mijn dagen wat korter en de tijd om te bloggen wat beperkter.

Proficiat, je bent erbij.... het zinnetje dat weer een leuke periode van testen zal inluiden. En wat voor een product! Ik ben één van de 190 gelukkige insiders uit de 15000 (ongelofelijk!!!) die de Clinique Sonic Cleansing System mag testen. Ik ben nu alvast razend enthousiast!

Wat mag ik nu eigenlijk gaan testen?

Clinique is een alomgekend merk dat samen met dermatologen samenwerkt om hun huidverzorgings- en make-upproducten te ontwikkelen. Naast hun doeltreffende 3-stappen huidverzorgingssysteem gaan ze nu nog een stap verder met de nieuwe Sonic System Purifying Cleansing Brush.
Deze borstel met sonische vibraties masseert je huid en verwijdert op een grondige, milde manier restjes make-up, onzuiverheden, talg en overtollig vuil die bij een manuele reiniging achterblijven. 

Naast de Cleansing Brush krijgen we ook het Clinique 3-stappen Huidverzorgingssysteem met
- Liquid facial soap
- Clarifying Lotion
- Moisturizing Lotion/Gel (afhankelijk van huidtype)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten