maandag 13 oktober 2014

Mijn nieuwste Beauty Gadget - Clinique Cleansing Brush


Eindelijk was het zover... mijn Kiala punt had een leuk pakketje liggen voor mij en ik stond te popelen om het te gaan oppikken. 
Eens thuisgekomen snel de doos opengetrokken en wauw!!!!



In het pakketje zat vanzelfsprekend de Cleansing Brush met hierbij het 3-stappenplan van Clinique. De Brush is geleverd met een oplader.
De Brush heeft een ovaal borstelkopje zodat je gemakkelijk langs neus, kin en haarlijn kan komen. De afgeronde haartjes zijn zacht voor de huid. De haren zijn opgesplitst in kortere en stevigere groene haartjes (gericht op de T-zone) en zachtere en soepelere witte haartjes voor de gevoeligere huid (wangen). Ik dacht dat de Brush zou ronddraaien maar dat doet hij niet. Het toestel geeft een sonische trilling waardoor de huid zachtjes gemasseerd wordt en vuil lostrilt. 

Enkele pluspunten en minpunten op een rijtje:

Pluspunten:
- het toestel is waterproof en kan dus ook mee onder de douche!
- de ingebouwde timer schakelt het toestel na 30 seconden automatisch uit. 
- zachte borstelkop - ook geschikt voor de gevoelige huid.
- het toestel ligt goed in de hand.
- volledig opgeladen gaat het toestel 3 uur mee (handig op verplaatsing)

Minpunten
- Neutrale "geur" van de producten
- kostenplaatje
- gezicht moet eerst make-up vrij gemaakt worden vooraleer je begint met reinigen



Ondertussen ben ik gestart met het elke dag reinigen van mijn huid met dit toestel!

To be continued!

1 opmerking:

  1. Hej,
    Zelfde reactie hier. Superzacht en glad bekkie, en elke avond een quick facial! Heerlijk!
    Eerste paar dagen van pukkeltjes, maar dat trok snel weg. Zo zie je maar wat een viezigheid je meeneemt! Hoewel ik de borstel niet goedkoop vind, is ie zijn geld dubbel en dwars waard!
    Grts IABB

    BeantwoordenVerwijderen