dinsdag 23 juni 2015

Vichy Idéal Soleil Bronze Gel SPF 30

Al diegene die beweren dat je nooit iets kan winnen met Facebookacties kan ik hier het tegendeel bewijzen.
Toen Vichy op zoek ging naar een testpanel om hun laatste innovatie op het gebied van zonbescherming te testen liet ik enthousiast mijn antwoord achter op hun Facebookpagina. Gelukkig was de vraag heel simpel namelijk wat is jouw favoriete vakantieland. Lang moest ik niet nadenken. Ik was net terug uit Lissabon en deze stad heeft echt mijn hart weten te veroveren.

Enkele dagen later kreeg ik dan ook een leuk pakje aan de deur.
Maar wat mag ik nu precies gaan uittesten????

De Idéal Soleil Bronze Gel SPF 30 is in eerste instantie een zonnebescherming maar ondersteunt ook het natuurlijke bruiningsproces. In de crème zitten namelijk melanine activators. Hierdoor kan ik dus natuurlijk bruin (geen zelfbruiner) worden terwijl mijn huid een optimale bescherming geniet.
Klinkt perfect dus we nemen even de proef op de som....

Zonnecrème associeer ik meestal met chemisch geurend vettig product en smeer ik dus ook niet graag op mijn gezicht. Het is dus een aangename verrassing als ik zie dat de crème zeer licht uitsmeert en een neutrale geur heeft.
Alle producten van Vichy worden getest op de gevoelige huid en zijn hypoallergeen dus ik maak mij niet echt zorgen over het effect op mijn huid.
Nu trouw elke dag mijn huid beschermen zodat ik jullie snel over de resultaten kan gaan vertellen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten