maandag 14 december 2015

Dermalex

Beste Dermalex ambassadrice,

Gefeliciteerd! Samen met 499 andere ambassadrices ben je geselecteerd om het reinigings- en verzorgingsgamma van Dermalex uit te proberen en bekend te maken.

Ik mag mijn cv terug een stukje uitbreiden want ik ben nu dus ook officieel Dermalex ambassadrice :-)!
Als Dermalex ambassadrice mag ik dus hun producten uittesten en proefverpakkingen uitdelen om iedereen te laten kennismaken met hun gamma.
Een maandje later krijg ik een mooie doos van mijn postbode met daarin volgende leuke dingen:
- projectboekje met wat achtergrondinformatie en leuke weetjes over Dermalex
- kennismakingspakketten om uit te delen
- getrouwheidskaarten voor het reinigings- en verzorgingsgamma
- de Limited Edition producten voor mezelf joepie!
- een intensief hydraterende handcrème
- een begeleidende brief met wat meer informatie over het startpakket


Een overzicht van mijn ontvangen producten:
- Showercream Warm & Cosy (Limited Edition)
- Bodylotion Warm & Cosy (Limited Edition)
- Droge lichaamsolie (Limited Edition)
- Herstellende handcrème


Geen opmerkingen:

Een reactie posten