woensdag 30 december 2015

Let the battle begin..

Kleine update van mijn wederhelft:

25/12/2015

Eindelijk kerst! Niet alleen voor het gezellig samenzijn, maar ook voor de baard die er ondertussen een kleine twee weken aan hangt. Gewapend met mijn twee Philips scheertoestellen: de antieke en de nieuwe versie!

Dat mijn oude toestel de strijd der titanen niet zal halen, dat weet ik op voorhand. Wat mij echter tot nieuwsgierigheid dwingt is hoe goed het toestel aan mijn linkerkant wel zal zijn... .
Genoeg nagedacht: de handleiding nog even doornemen en dan met z'n drieën de douche in: de Philips Series 7000, m'n bus scheerschuim en de kanariegele Chuck (onpartijdige waarnemer van dienst).
Het scheren ging, in combinatie met de scheerschuim en de bewegelijke mesjes, best wel "smooth". Het gevoel dat je je gezicht met je scheerapparaat aan het hermodelleren bent, was er niet... Nice!

M'n pasgeschoren babyface ter controle nog even aan de sociale inspectie voorgelegd (...) en jawel: goedgekeurd! De Philips Smooth Glide Sensitive Shave heeft zijn naam duidelijk niet gestolen.


1 opmerking:

  1. Is er dan groot verschil tussen de linker en de rechterhelft van het gezicht?
    Je wederhelft is nu zeker van de movemberbaard af 😜😄

    BeantwoordenVerwijderen