woensdag 30 december 2015

Stralend het nieuwe jaar in!

Ik mocht vandaag terug een geschenkje openmaken. Mijn hart maakte een sprongetje toen onze deurbel ging....zou het mijn cadeau van Vichy zijn?
Enkele weken terug deed ik mee met een Facebookactie waarbij ik samen met een persoon naar keuze kon meedingen naar een mooi verzorgingspakket van Vichy. Het geluk stond aan onze kant want daar stond ik heel enthousiast mijn pakketje open te scheuren.

Ik laat jullie alvast even meegenieten....


Vichy beloofde mij een speciaal verzorgingspakket zodat ik stralend het nieuwe jaar in zou kunnen.

1. Ideal Body Serum-Melk
Deze crème is een serum en bodymilk in één product.  Vichy geeft aan dat het product de hydratatie en comfort van een melk biedt maar dan met de frisheid en vloeibaarheid van een serum. Hierdoor trekt het product makkelijk in de huid. Hier ben ik zeker benieuwd naar! Met de eindejaarsfeesten in het vooruitzicht gaan we deze zeker snel testen!
Adviesprijs: 200 ml €22.46 ( Farmaline)

2. Pureté Thermale Micellaire reinigingslotion 3-in-1
Ik hoopte al dat deze ertussen zou zitten! Ik moet mijzelf 's avonds altijd wel wat verplichten om mijn gezicht te reinigen dus een product dat in één handeling mijn make-up gaat verwijderen zonder mijn gelaat te irriteren is altijd welkom! Momenteel heb ik de concurrent van Garnier op mijn toiletkastje staan dus we zijn benieuwd naar het resultaat.
Adviesprijs: 200 ml €11.20 (New Pharma - promoprijs)

3. Thermaal bronwater verstuiver
Hier stel ik mij wel wat vragen bij. Deze zie ik mijzelf ook maar gebruiken als het wat warmer gaat worden. Ik denk dan aan de hete zomerdagen waarop een verneveling zo'n ontzettende deugd kan doen. Vichy geeft aan dat deze verstuiver ideaal is voor gevoelige huidjes. Het beauty water beschermt, kalmeert en verfrist de huid.
Adviesprijs: 150 ml €7.43 (New Pharma - promoprijs)

4. Aqualia Thermal Lippen
Een lippenbalsem....komt altijd goed van pas! Ondertussen heb ik mijn favoriet gevonden in de Baby Lips maar we staan altijd open voor verbetering :-). Deze lippenbalsem helpt bij gebarsten en uitgedroogde lippen en gaat prat op zijn kalmerende en herstellende werking.
Adviesprijs: 4.7ml €4.20 (New Pharma - promoprijs)


Alles bij elkaar toch een heel leuk pakket! Volg zeker mijn blogje hier om mijn bevindingen te ontdekken.

Lieve groetjes,

Pitoe

1 opmerking:

  1. Hoi Pitoe,
    Wat heb jij geluk, zeg! Zo'n mooi, uitgebreid pakket! Prachtig!
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
    Groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen