vrijdag 22 januari 2016

Philips Sonicare Flexcare +


Wat een verademing... eindelijk terug elektrisch poetsen!
Ik had al een tijdje een elektrische tandenborstel van Braun waar ik zeer tevreden over was maar het kopje begon aardig vies te worden. Ik was wat in twijfel of ik mij een set nieuwe kopjes zou aankopen of eventueel een nieuw toestel want die kopjes zijn behoorlijk prijzig. Via The Insiders kreeg ik bericht dat er een nieuwe campagne rond elektrisch poetsen van start ging dus ideaal om even de proef op de som te nemen. In afwachting dan maar poetsen met een manuele tandenborstel maar eens je elektrisch poetst wil je echt niet meer terug :-D.
Mijn Philips zit alvast op te laden dus binnenkort laat ik jullie weten hoe goed dit schatje zijn werk doet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten