woensdag 27 januari 2016

Ecologisch afwassen

Vandaag gaan we het eens niet over beauty hebben maar over afwassen.... niets dat leuker is toch ;-).

Een product dat we dagelijks nodig hebben (voor diegene die geen vaatwasmachine ter beschikking hebben) en dus toch wel een belangrijke aankoop.

Ikzelf wissel wat af tussen Dreft en Ecover. Enerzijds zoek ik een afwasmiddel dat heerlijk ruikt en zacht is voor mijn handen. Anderzijds speelt de ecologische gedachte toch meer en meer op. We moeten immers toch wat zorg dragen voor onze aarde.

Vandaar dat ik mij onmiddellijk had ingeschreven voor het testpanel van Libelle om Frosch Rasberry Vinegar te testen.
Het product is ecologisch, zacht voor de handen en ruikt daarbovenop ook nog eens lekker fruitig. Die belofte wil ik toch eens aan den lijve ondervinden.

Houd mijn blog in de gaten want binnenkort krijg ik een fles in de bus en schrijf ik hier mijn mening neer.

Welk afwasmiddel gebruiken jullie? Waarop baseren jullie zich bij de aankoop van een bepaald merk?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten